۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۵

محمود یاوری:

بازی را به خودمان باختیم نه پرسپولیس/ انگار داور را از خارج آورده بودند

بازی را به خودمان باختیم نه پرسپولیس/ انگار داور را از خارج آورده بودند

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد اشتباه دو بازیکن جوانش تیمش باعث شد این دیدار را به پرسپولیسی‌ها واگذار کند. وی همچنین معتقدش تیمش به خودش باخت نه تیم حریف.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یاوری پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در نشست خبری در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطمئنم هم هواداران، هم تماشاگران و هم شما خبرنگاران بازی خوب، زیبا و بدون جنجال و استرسی را تماشا کردید. البته اگر مساوی می‌شد، نتیجه قابل قبولی‌تری بود.

وی با اشاره به اینکه تیمش جوان است و نیاز به مرمت و خودباوری دارد، افزود: درست است فوتبال گل دارد اما تیم من امروز خوب بازی کرد. بازیکنان جوان هم باید در این میادین مهم آبدیده شوند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خصوص عملکرد داور هم اضافه کرد: اکبری داور بازی بسیار عالی بود، انگار داور را از خارج آورده بودند. خیلی خوب قضاوت کرد، من به او تبریک و خسته نباشید گفتم زیرا با عملکرد مطلوبش روی همه شایعات خط بطلان کشید.

یاوری با بیان اینکه تیم فجر این بازی را به خودش باخت نه پرسپولیس تاکید کرد: در زمان دریافت گل، دو بازیکن جوان ما اشتباه کردند. البته فوتبال ورزش اشتباهات است. ما به داوری کار نداریم ولی یکی دو اشتباه انجام دادیم که باعث شد در این بازی نتیجه لازم را کسب نکنیم.

وی در خصوص شعارهای تماشاگران پرسپولیس هم اظهار داشت: تماشاگران باید خالی شوند، ضمن اینکه ما در این بازی ضد فوتبال نداشتیم که شعار می‌دادند. آنها به می‌گفتند "محمود ضد فوتبال" شاید من نبودم و یکی از خودشان بود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در پایان گفت: در بازی با مس کرمان هم من باید ناراحت می‌شدم، موضوع مهم در فوتبال اخلاق است. البته در این بازی خیلی خوش گذشت و هواداران فوتبال خوبی را دیدند.

کد خبر 2143580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha